Działaj skuteczniej

EFEKT SYNERGII. Działania, które się uzupełniają są bardziej skuteczne.

.

Wyniki wyszukiwania – wszystko sprowadzić można do prostego założenia – pokazywać się potencjalnym klientom, użytkownikom, którzy będą zainteresowani dokonaniem zakupu w naszym sklepie. Nie wystarczy pokazywać się wszędzie – musimy doprecyzować przekaz i znaleźć miejsca docelowe, eliminować reklamy, które nie przynoszą konwersji i analizować dlaczego tak się dzieję, żeby móc nieustannie optymalizować kampanie pod katem ich rentowności.

Wyniki wyszukiwania można najprościej podzielić na naturalne oraz płatne (sponsorowane). Tak naprawdę, żadne z nich nie są darmowe, gdyż kosztuje nas praca związana z optymalizacją naszego serwisu, rozwijanie go, wzbogacanie contentu i wiele innych… darmowe natomiast są same przejścia z tego ruchu – stąd warto dążyć do jak większego udziału tego źródła w całych ruchu witryny. Linki sponsorowane i płatne kampanie Google Ads – uzupełniają działania SEO, ściągają na stronę niezbędny ruch i umożliwiają szybkie uzyskanie efektów.  To nie tylko reklamy tekstowe, ale sieci partnerskie, reklama display, remarketing graficzny i dynamiczny oraz Google Merchant Center – czyli zakupy Google.