Testuj, sprawdzaj i działaj

Szyte na miarę pasuje lepiej 🙂

Google Ads, content marketing, SEO – pozycjonowanie sklepu, SEM,

Google Merchand Center, email marketing,  reklama display,

porównywarki cenowe – Ceneo, Facebook, Instagram,

programy lojalnościowe, konkursy i loterie, platformy sprzedażowe,

prasa, radio, reklama kinowa, ulotki, fora internetowe, blogi, 

optymalizacja stron, user experience.

Analiza działań i ruchu na stronie – Google Analytics.

Zdefiniować cel – określić odbiorcę (klienta) – poznać go – spersonalizować przekaz i narzędzia – wybrać odpowiedni czas – i JUŻ!

Szyte na miarę – pasuje lepiej i wygodniej się nosi. Dlatego znając cel i branżę, możemy wypracować spersonalizowany model komunikacji z klientem oraz wyselekcjonować skuteczne narzędzia niezbędne do jego osiągnięcia. Nie wszystkie narzędzia sprawdzą się w Twoim przypadku, ale warto wiedzieć z czego możesz wybierać. Ile pomysłów, tyle możliwości. Zbyt wiele bodźców uodparnia na nie, stąd warto testować i analizować, które narzędzia pomagają osiągać założone cele, a które generują zbędne koszty. 

Zastanówmy się gdzie jest twój klient

Kontakt:

Sandra Badzińska

e-mail: sandra@badzinska.pl

mobile: +48 532 549 959