Internetowi klienci

Użytkownicy internetowi są leniwi – jak my wszyscy.

Istotne są szczegóły, kolejność oraz przejrzystość komunikatów – niezależnie od formy reklamy, jaką chcemy się posłużyć.

W codziennym życiu odwykliśmy od kolejek a od zakupów internetowych wymagamy jeszcze więcej. Ma być szybko, łatwo i przyjemnie – inaczej porzucamy zakupy, idziemy tam, gdzie jest łatwiej i szybciej.

Zupełnie podobnie, jak w realnym świecie z klientem należy prowadzić dialog, ale najpierw musimy go znaleźć, poznać, żeby następnie móc zainteresować go nasza ofertą i ściągnąć do naszego sklepu. Tutaj kluczowe są narzędzia i język, jakim zwrócimy się do naszego użytkownika.

Znajdziemy miejsca, w których bywa i spotkamy się z nim – wirtualnie, za pomocą odpowiednio dobranych narzędzi i skrojonych na miarę reklam i przekazów marketingowych.

Kolejną sprawą jakże istotną w komunikacji z potencjalnym klientem jest czas… bo to ważne przecież, żeby miał chwilę i rzucił okiem na to, co dla niego przygotowaliśmy. Musimy wiedzieć, kiedy skłonny jest poświęcić chwilę na przeczytanie artykułu, otworzenie maila z promocyjną ofertą, czy wziąć udział w konkursie – inaczej wszystkie nasze wysiłki włożone w przygotowanie kampanii… wylądują w wirtualnym koszu jego skrzynki mailowej – wraz z naszym budżetem.

Masz więcej pytań? Komunikujmy się…

Sandra Badzińska

e-mail: sandra@badzinska.pl

mobile: +48 532 549 959