Social media

Mało kto dzisiaj wyobraża sobie dzień bez Facebooka, czy Instagrama i choć znam osoby, które potrafią, to są one w zdecydowanej mniejszości.

Jesteśmy bardziej podatni na reklamy, kiedy się nie spieszymy – to działa!

Szukamy tam przede wszystkim rozrywki, ale jest to ważny kanał z wielu przyczyn i nie należy go lekceważyć, nawet, jeśli sami nie znajdujemy przyjemności w spędzaniu tam całych godzin – tak, przeciętny użytkownik spędza tam nawet kilka godzin dziennie. Oczywiście łącznie, dzieląc ten czas na kilkadziesiąt wizyt w ciągu dnia.

Czego szuka? Wspomnianej rozrywki, kontaktu ze znajomymi, chwilowego relaksu i przerwy w pracy. Facebook stał się wirtualnym centrum handlowym, miejscem spotkań towarzyskich a nawet edukacyjnych.

Niezależnie od naszej prywatnej oceny jego przydatności – nie należy lekceważyć potencjału sprzedażowego, ogromnych zasięgów oraz rozbudowanych narzędzi marketingowych, jakie ze sobą niesie.

Jak możemy to wykorzystać? Budowanie wizerunku marki, kontakt z klientem oraz sprzedaż naszych usług i produktów.

Najskuteczniej działamy, kiedy nie narzucamy się naszemu klientowi, ale subtelnie pomagamy w podjęciu decyzji, pokazujemy treści, których potencjalnie szuka.

Z jednej strony widzimy platformę, za pomocą, której dzielimy się ulubionymi utworami muzycznymi, przeglądamy wydarzenia kulturalne i na bieżąco śledzimy życie znajomych – jednak druga strona medalu jest czysto biznesowa. Zajmujesz się makijażem? Kieruj swoje kampanie do kobiet, które zaręczyły się w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Sprzedajesz firany, produkujesz rolety lub lampy? Idealną grupą docelową będą osoby, które przeprowadziły się ostatnio do Twojego miasta lub zmieniły mieszkanie. Jesteś właścicielem lokalnej drukarni? Znajdź użytkowników, którzy zarejestrowali właśnie swoją firmę i potrzebują wizytówek oraz materiałów POS.

To jedynie kilka przykładów, które pokazują, jak duże możliwości daje prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach.

Jest to miejsce, gdzie użytkownik jest zrelaksowany, szuka rozrywki i przede wszystkim – nie spieszy się! To idealna okazja, żeby nakłonić go do zapoznania się z naszą ofertą.

Koszt kampanii nie jest wygórowany i zależy od Twoich możliwości oraz oczekiwań,

ponieważ to Ty decydujesz i ustalasz budżet – chcesz wydać 300 zł, czy 3 000 zł.